Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 14 december 2018

85 jaar Gefeliciteerd .....

Hallo

Vandaag een kaart die ik net nog even snel heb moeten maken voor iemand en nee het is eens geen kerstkaartje hihi (die doen we morgen weer)

Ik heb een plaatje van 14 bij 14 gebruikt uit een knipvel van Syta van Gelderen wat kant en strikjes en klaar (maar ja het moest ook snel gebeuren ).



Vanavond kerstviering dus snel wat eten maken voor de mannen en dan ff momentje voor mezelf op de badkamer en dan gezellig met collega`s Bowlen en eten .
Tot morgen
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)