Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 28 december 2018

Verjaardagskaartje mannen...

Hallo daar ben ik weer.

Vandaag een gezellige kliederdag gehad met Wendy en Jolanda weer wat achtergrondjes gemaakt.
Met de Gelli plate en acrylverfjes .
Toch ook eens een grote gelli plate aanschaffen.
Gisteravond nog een verjaardag gehad en daar had ik de kaart voor gemaakt hobby van de jarige job ?!!!





Ik wens jullie nog een fijne avond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om een verjaardagskaart zo persoonlijk te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje is het.
    Lekker gekliederd dus..benieuwd naar je eindresultaat. Ja ik moet daar thuis ook eens meer mee aan de slag..maar thuis is het moeilijker als toen bij Jolanda vind ik.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie verjaardagskaart voor de boksende jarige job!

    Ik wil je een hele fijne jaarwisseling toewensen!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)