Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 27 december 2018

Eentje om langszaam af te kicken van de Kerst freubels....

Hoiiii,

Allemaal een leuke Kerst gehad ?
Hier is het gezellig en heerlijk geweest .
Vandaag nog een gezellig bezoekje afgelegd met vrienden en een kerstfilmpje gekeken Christmas Chronicles met Kurt Russel als Kerstman onder het genot van een Hapje en een drankje .Superleuk.
En daarom nog een Kerst Kadoosje gemaakt .

Zo meteen nog naar een verjaardag en morgen gezellig naar Jolanda Wierts samen met Wendy Fijen om te freubelen of kliederen.
Tot de volgende post
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Ja heb de film ook gezien erg leuk was die.
    Ohh lekker freubelen vandaag, nou veel plezier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)