Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 3 december 2018

Winter Wishes...

Goedemorgen ,

Ik heb gisteravond nog deze kaart zitten maken want de Kerst komt steeds dichterbij en de tijd begint toch weer te dringen zoals elk jaar .
Ook deze Kerstkaart heb ik weer met een Dutch DoobaDoo mal gemaakt de Card Art Window mal 470.713.307. Het designpapier is van Maja design en het plaatje is uit knipvel 170817 van Syta van Gelderen.


Het is weer eens wat anders dan Rood of Groen zal ik maar zeggen hihi.

Met deze kaart doe ik gezellig mee aan de fb challenges bij Vintage&More thema Vintage Kerstkaart maar geen rood en groen gebruiken  en bij
Kaartjesinspiratiechallenge thema Kerst



Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

4 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)