Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 22 december 2018

Laatste Kerstkaartjes van dit jaar ....

Hallootjes ,

Vandaag nog een paar kerstkaarten die ik gemaakt heb.
Waarschijnlijk de laatste van 2018.
En in Januari beginnen we gewoon overnieuw haha.



De mal is van Dutch Doobadoo en het designpapier van Maja design lijn van 2014 A Gift for You.

Ik wil jullie ook bij deze meteen een hele vrolijke Kerst wensen en een gelukkig gezond gezellig en natuurlijk Creatief 2019.

Liefs en Creatiefs
Cinderella

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden, Cindy.
    Ik heb ook een serie kerstbalkaarten gemaakt. Maar zonder mal...was even prutsen, maar vind ze toch best goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk!! KLeurtjes hou ik ook wel van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)