Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 7 december 2018

En ja hoor nog eentje .....

Goedemorgen allemaal,

Ik merk de laatste tijd dat er wat meer op blog gebeurd gelukkig .
Niet zoveel als op Face book maar dat mag de pret niet drukken .
Ik vindt het nog altijd leuk om te bloggen .

Vandaag deze kerstkaart met een (voor de afwisseling ) een Dutch Doobadoo mal Dutch Shape Art Star 470.713.171 
Designpapier Maja Design
Joycraft vintage flourishes Tag de ronde mal om het kerstman plaatje is van Marianne Design e het plaatje Syta van Gelderen uit knipvel 180707 het malletje van de kerstster weet ik ff niet van welk merk.


Nou ik wens jullie een fijne Vrijdag en ik ben waarschijnlijk weer aan de Kerstkaartjes want volgende week zou ik ze graag willen versturen en ik heb er nog een aantal te gaan .
Dit is wel mijn 30ste Kerstkaart voor de Kerstkaarten map bij Tiet`s creatieve wereld .
En volgend jaar doe ik weer gezellig mee

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

  1. Leuke sterkaart heb je gemaakt, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart is dit ook weer! Succes nog even. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaarten Cindy ! Deze is ook heel leuk.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze vindt ik ook erg mooi!!!
    Ja vind het ook fijn om reacties op mijn blog te krijgen. Er staat toch net wat meer in als op fb.
    Fb is effe snel kijken en een blog ziet er wat mooier uit.
    Wordt wel moeilijk als je vele volgers heb..maar ik probeer er altijd tegenwoordig even voor te gaan zitten om bij iedereen even langs te gaan. En zeker bij mijn vaste bloggers die reacties geven XXX
    Fijne creatieve zondag gewenst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)