Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 8 december 2018

Kerstknuffels....

Een Goede Nacht ,

Ik ben nog op het is nu 1.00 precies en heb nog deze kaart zitten maken .
Naar aanleiding van de sketch bij Dutch Doobadoo .
Natuurlijk  nog een Kerstversie haha hoe kan het ook anders

Dit is de Sketch
En hier mijn uitwerking ervan

Designpapier van Maja design en jammer genoeg is het vel nu zo goed als op snif snif
Mallen die ik heb gebruikt zijn van Joycrafts de Winterwishes border en het rondje ook en dan nog vintage flourishes leaf tekststempel ook van Joycrafts en het plaatje is uit het knipvel 181009 van Syta van Gelderen.
Wat kant en bloemen en pearls en klaar is Cinderella

Nu snel naar bedje toe morgen is weer een nieuwe dag en een nieuwe dag betekend nieuwe kaarten haha

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit zeg! Op deze manier vind ik het kaasplankje wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je hebt je best gedaan!
    Heel erg leuk, mooi aangeklede Kaasplank.
    Veel plezier met freubelen vandaag, hier regent het pijpenstelen.
    Ik ga eerst Kerstversiering opzetten, en dan ook heerlijk freubelen.
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi geworden!
    Ik zou idd dit kaasplankje nooit kopen maar zo ziet het er juist wel mooi uit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)