Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 19 april 2020

Adventures fill your soul...

Hallo hier weer een latertje van mij .
Met een leuk plaatje uit de collectie van Syta van Gelderen knipvel 190411 en
washi tape .

Hello here a late card from me with a picture from Syta van Gelderen nr 190411.
And some washi tapes

Nu ga ik ook snel naar bedje toe
Now I’m gonna go to bed fast it’s 01.49 so it’s about time


With this one I’m joining the challenge at

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij

http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/03/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html

https://abitmoretimetocraft.blogspot.com/2020/04/a-bit-more-time-to-craft-challenge-114.html


Liefs en Creatiefs
Hugs and Creativity
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Very pretty Cinderella - i hope you slept well
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi plaatje en een leuk kaartje. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan. Mooi washitape heb je gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)