Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 5 april 2020

Speciaal voor jou Especially for You

Goedenacht  ,

Ja ik weet het is weer een latertje maar ik was zo gezellig aan de freubel en ondertussen in de gaten aan het houden of olifant Indra die vandaag ook jarig is gaat bevallen .
Dit kun je live volgen op YouTube maar helaas 22 maanden en een aantal dagen zwanger maar nog geen kalf .
Maar weer even terug naar de kleine kado kaart envelopjes of mini loaded envelopjes die ik heb gemaakt n.a.v. Een tutorial op Facebook Van Sandra Rietveld-Massen  heb ik deze gemaakt het designpapier is van de action en de tekst stempel van Joycrafts. Deze ga ik afgeven aan iemand die ze weer gaat brengen naar mensen die alleen zitten om ze misschien toch al is het maar voor even een kleine glimlach op hun gezicht te brengen

Goodnight
Yes I know it’s late again but I was having so much joy crafting and in the mean time watching the elephants live on YouTube because one of them is going to have her baby any moment now but she’s overdue .
But getting back to the mini card envelopes I watched a tutorial on fb from Sandra Rietveld-Massen and made these with designpaper from action store and a stamp from Joycrafts .
These are going to be sent to people who are alone now and I’d love to see them getting a little smile on their faces .



Hier even een voorbeeld hoe het gaat


Blijf gezond
Liefs en Creatiefs

Stay safe
Hugs and Creativity
Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen! Wat zijn ze leuk geworden!

    Wachten duurt lang...
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi geworden Cindy. Heb ze gezien bij Kimya, op het blog denk wel terug te vinden, en volgens mij gemaakt door Sandra.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    wat een leuke envelopjes zijn het geworden. En zijn ze van 1 velletje papier? Lief van je om mensen te verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne ,
      Ja is van 1 velletje alleen heb je dan wel velletjes van twee zijden bedrukt nodig . Ik heb eerst twee velletjes tegen elkaar geplakt want de papierblokjes van de action zijn eenzijdig .
      Fijne Maandag be safe Xx

      Verwijderen
  4. How beautiful Cinderella, and what a lovely thought for you to do this for those who are alone during this difficult time.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)