Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 19 april 2020

Bedankje voor een speciaal iemand ... A thank you for a special someone...

Hello

Hope You are all doing fine I `ve made some Gift envelopes for the awsome people who are Key workers to say thank You .
Would you like to show Thank You to someone special during the crisis? Make a card or anything you like
We're digging out our Work & Play collections by Polkadoodles to make some extra special Thankyou's to key workers we know this week!



Hoi 

Wil je ook graag de mensen bedanken in de vitale beroepen in deze crisistijd en ze een hart onder de riem steken bij Polkadoodles hebben we leuke digi`s beroepen en speel digi kit`s 
Dus ga gezellig even kijken bij deze link 


With this card I`m joining at the challenge at


Dit is mijn envelopje 
This is my gift envelope


Be strong Be Kind  Be Safe

Ben Sterk Ben vriendelijk  Ben Veilig 

Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

3 opmerkingen:

  1. Zoveel mensen die op dit moment goed werk leveren. Maar vooral degene met de handen aan de bedden hebben get zwaar. Dan is zo'n lief bedankje erg welkom. Mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet envelope, and the thanks I am sure will be appreciated.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)