Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 24 april 2020

Polkadoodle Time ...

Hello everybody,

Cinderella here
Today we start with a new Polkadoodle Challenge at Polkadoodle Craft Challenge blog and here`s my DT card . We had to use two colours opposite ends of the colour wheel so I`ve chosen Green and pink purple . Hope you like it .
What are your favorite colors?



The awsome stuff from Polkadoodles I`ve used are .

Stencil timeless-rose-sweethearts

And the lovely Winnie's Rose Garden

Love to see your creation at our blog Polkadoodles Craft Challeng blog

Hallo hier mijn nieuwe bijdrage voor Polkadoodles
Deze keer moesten we twee tegenovergestelde kleuren uit het kleurenwiel gebruiken zoals bovenstaande tekening en ik gebruikte daarbij Stencil timeless-rose-sweethearts
Doe je gezellig mee bij Polkadoodles Craft Challeng blog



With this card I`m joining the challenge at

http://moremixedmediachallenge.blogspot.com/

See You soon
Hugs and Creativity
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

  1. Wonderful use of the colour wheel Cinderella, and a gorgeous card! Love the background stencil you have used
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)