Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 1 april 2020

Sterkte....

Hallo

Soms hebben we deze kaartjes nodig en dit is er eentje die ik voor mijn buren heb gemaakt voor hun Omi die afgelopen week op 93 jarige leeftijd is heen gegaan.
Natuurlijk een mooie leeftijd maar het verdriet is er niet minder om en dan vooral de manier waarop nu momenteel met de  Corona crisis een afscheid gebeurd . Ik snap het het is overmacht niemand kan er wat aan doen maar toch ...

Hello

Sometimes we need to have these cards too and so it happened last week that the great grandmother of my neighbours died she was 93 years old a great age but the hurting’s still the same .
And there is also the way of saying our last goodbye to someone that is so different because of the Corona crisis . Nobody can’t do a thing about that I understand the rules but still ...



Gebruikt /Used picture from Syta van Gelderen nr 180121
The Dies snijmachine spellbinder classic scalloped square large

Fijne dag
Have a nice day
Cinderella
Xx

6 opmerkingen:

  1. Erg mooie condoleancekaart, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stijlvol kaartje heb je gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful serene card Cinderella - so hard not to be able to share the grief and farewells...
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt heel erg triest, hoe er nu afscheid genomen moet worden, van iemand die je lief is, maar het is helaas niet anders..
    Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt, ook een leuke tekst binnenin,
    ANsx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad triest nu in deze tijd, hoe je van iemand afscheid moet nemen. Maar helaas is het niet anders. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met een mooie tekst erop.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)