Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 13 april 2020

En de laatste Paas gevulde envelop maar daarom niet minder mooi.. The last Loaded Easter envelope but not the least ...

Goedemiddag hier ben ik met een tweede post op Tweede Paasdag met ja nog een maar het is de laatste Paas envelop hihi.
Deze is voor mijn andere tante die van Rood houdt dus daarom nog eentje in deze kleur.
Een fijne Paasdag geniet ervan ...


Goodafternoon here I am again with a second post today on Second Easterday and yess another Easter envelope lol.

This one is for another Aunt who likes the color Red so one in Red .
Have a nice Easter day enjoy it .

Plaatje is van Syta Van Gelderen uit knipvel 170206

Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

2 opmerkingen:

  1. hij is weer super leuk. helaas kunnen de paasstempels weer voor een jaartje de kast in. en hopelijk hebben we dan hele andere dagen als nu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely way to personalise your gift by using your Aunts favourite colour Cinderella - it looks beautiful
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)