Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 20 april 2020

Christmas Cards!!! Kerstkaarten !!!

Goodevening/ Goedenavond,

Coming to show you my Christmas cards for the Monthly making.

Ik kom jullie mijn Kerstkaarten voor de maand April laten zien .

Used / Gebruikt White cardstock / witte cardstock
Desigpaper / Designepapier Majadesign oude lijn
Frame mal ?
Pictures/ plaatjes oude kerst lijn Studiolight




Met deze kaarten die ik mee aan de Elke maand twee kerstkaarten bij Tiets Creatieve wereld en De Egel en ook bij Kerst/Christmas .
With these cards I’m joining the kind of challenges at Tiet’s Creatieve wereld Facebook and De Egel Facebook page and also Kerst/Christmas Facebook page.

Have a nice evening be safe
Hugs and Creativity

Fijne avond nog
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaarten met een mooie mal ook. Je bent goed bezig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What exquisite vintage style cards Cinderella. They are beautiful
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)