Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 24 april 2020

FreubelChickies project....

Hoiiii,

Hier nog een tweede berichtje vandaag .
Jullie hebben nog mijn online Freubel project dat Wendy voor ons had uitgezocht om te maken tijdens het online met elkaar freubelen .
Het designpapier is van Pion design collectie Valentine uit 2012.
Het is een klein boekje met aan de binnenkant 4 vakjes om bijv . Tags in  te doen of theezakjes .
Ik heb er twee theezakjes ingedaan en twee tags.
Maak jij weleens leuke weggeef kadootjes ?

Helloooo

Here a second post today.
You had something special coming from the online crafting with my Hobbie chickies lol.
Wendy had find this one for us to make it`s a little book where you can find 4 boxes to put tags in or even little theebags.
I`ve placed two teabags and two tags in it .
Do You make little give away presents?




With this creation I`m joining the Challenge at

 http://abitmoretimetocraftextra.blogspot.com/2020/04/abmttc-extra-challenge-april-anything.html

Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Have a nice weekend
Hugs and Creativity
Cinderella
XX

3 opmerkingen:

  1. Superleuk zeg, en een mooi papier. Wel gezellig zoals jullie het gedaan hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!
    Prachtig zo'n vintage look.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a pretty card and the tags are gorgeous too. What a great design idea
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)