Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 27 oktober 2013

Een iets groter uitgevallen kaart dan de bedoeling was!!!

Ik heb voor iemand een kaart gemaakt wiens collega binnenkort in de VUT gaat.
En ik was zo lekker bezig met plakken en knippen dat ik niet echt meer
aan  de afmeting van de envelop heb gedacht .
Dit is de kaart:
Ik heb een mooie kleur rode kaart uitgekozen een aantal velletjes uit een papier blok van de Action;
Kraftpapier;
De geweldig mooie stempel van Joycraft  http://joycraftsnl.blogspot.nl/
En de superleuke vlinder mal van Noor Design http://noortje-design.blogspot.nl/
En een Magnoliastempel en uit de stempelsheet ook van Noor Design en een Doily gebruikt
en ook nog wat Frantage shabby White Enemal van Stampendous verkrijgbaar bij ;http://www.harlekino-webshop.nl/

Welterusten en vanavond zet ik nog een aantal creaties erop maar nu nog niet we gaan vanmiddag op kraamvisite .

Liefs en een fijne zondag
Cinderella

8 opmerkingen:

  1. hoi Cindy,
    wat een enthousiasme! Ben je lekker bezig vergeet je dat er een enveloppe om moet, hihihihi. Nou, dan pak je gwoon een grotere. Het is mij ook wel eens overkomen. Je kaart is prachtig en je hebt en heel goede keuze gedaan wat kleur betreft. Echt warm...
    Fijne zondag, leuk kraambezoek!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Cindy! En ja..dat kan gebeuren hé dat ie wat groter uitvalt, hihi.
    Maar hij is prachtig!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als we eenmaal bezig zijn vergeten we alles om ons heen, ook het formaat van de kaart!!!'t is wel een plaatje hoor.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt,ja soms vergeet je hoe je kaart in de enveloppe past.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een leuke buitensporigheid Cindy! Een grote kaart mag al eens en is dubbel zo leuk voor de ontvanger. Ook de roos staat er prachtig bij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach joh wat maakt het uit, gelukkig bestaan er ook nog hele grote enveloppen zoals A 4 formaat, mijn moeder had gisteren ook een kaart bij me meegenomen voor een verjaardag en ja hoor hetzelfde probleem dus hop dan maar in een hele grote envelop. En kijk nou toch hoe mooi je kaart is geworden, ik vind hem supermooi Cindy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cinderella.
    Wat een gave kaart!
    Leuk die combi van die twee stempels.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)