Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 21 oktober 2013

Herfstkaartje (Autumn card)

Met dit kaartje wil graag meedoen aan de volgende challenges;
With this card I`d like to enter the next challenges;
http://heckofachallenge.blogspot.nl/2013/10/october-challenge-autumn-colours.html
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2013/10/anmacreatief-challenge-25-oktober-2013.html
http://krea2day.blogspot.nl/2013/10/candy-nummer-25-26-27.html
En ik wilde graag langs  deze blogpost iedereen nog eens hartelijk bedanken voor het volgen van mijn blog.
En de nieuwe volgers leuk dat jullie mij hebben gevonden en me gaan volgen .
Ik probeer zoveel mogelijk ook jullie blogposten te volgen is altijd super om te zien wat voor moois iedereen maakt.
Liefs Cinderella

9 opmerkingen:

  1. Dit is weer een leuke Cindy, echt eentje voor de tijd van het jaar

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is schattig Cindy, wij krijgen weer zomer hoor, niets geen herfst, je hbet de kaart prachtig opgebouwd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy , wat een mooi hersftkaartje is dit !! En wat leuk om een oude Tilda te zien .... gaaf die herfstbladeren erbij. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Cindy,
    wat een enig kaartje heb je gemaakt. helemaal herfst. Ik hoorde op de radio dat het bij jullie wel 23 graden kon worden vandaag. Dat lijkt geen herfst, dus ik ga er van genieten.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie herfst kaart geworden, toppie ☺

    Groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super little card, those leaves are stunning!
    Thanks for playing along at Heck of a Challenge, good luck and I hope you will join us again soon
    Hugs Laurie x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heb je de herfst bladeren prachtig gemaakt zeg, ze lijken wel echt. Je kaartje is erg mooi geworden. Leuk dat je meedoet met de oktoberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is dit, heel mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)