Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 5 oktober 2013

Sara Kay stamp kaart op standaard

Bij http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/2013/10/challenge-1-alles-mag-maar-geen.html en ook bij;
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2013/09/scrap-cards-challenge-52.html
 wil ik graag mee doen met de volgende kaart.
Het is een stempelafdruk die ik laatst van iemand heb gekregen van Sara Kay.
Ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers en op een standaard gezet .
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Hier is ze dan
Liefs Cinderella

11 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een plaatje en erg frisse uitstraling. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart en prachtig gekleurd.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo
    Wat een mooie kaart en ook leuk ingekleurd. Wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij Dutch Stamp Chickies Challenge.

    Lfs Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy , ik vind je kaart erg mooi !! Wat een schattige afbeelding en erg mooi gekleurd. Ook gave stanzen gebruikt. Fijn weekend. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij DSCC
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Cindy, die Sarah Kay afbeeldingen blijven super leuk,
    Dank je wel voor het mee doen met de challenge van Scr@p-Cards met deze prachtige kaart.
    Groetjes DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo wat schattig!!!!!! Heel lief en fijn dat je meedoet bij DSCC. we hebben nu een nieuw blogadres maar dat heb je vást al gezien.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, zó lief! Bedankt voor het meedoen met de eerste challenge van de Dutch Stamp Chickies Challengeblog!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)