Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 30 oktober 2013

Verjaardagskaartje magnolia 50 jaar

Hallo allemaal het bovenstaande kaartje heb ik gemaakt voor mijn knutsel vriendin uit maastricht zij vierd vandaag haar 50 ste verjaardag.
De stempelafdruk is van Magnolia en is ingekleurd met Spectrum Noirs en het gezicht met copic markers.
De kaart staat op een kartonnen standaard.

Een fijne avond
Liefs Cinderella

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Cindy, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijke kaart voor de Sarah. Mooi gedaan hoor!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje! Tilda is erg mooi gekleurd!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een. Beauty van een kaart voor een Sara zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje Cindy

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor de jarige job Cindy! En wat een leuke stempel is dit, mooi ingekleurd.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, heel mooi ☺
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje zeg!! Daar zal je vriendin wel blij mee zijn!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een mooitje zeg, zal ook weer eens mijn spectrums pakken. Alweer een tijd gelee dat ik heb zitten kleuren. Fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent weer flink bezig geweest! Ik zie van die vlekjes in wit en goud? klopt dat? Hoe heet dat ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaaaaaaart! Groetjes van iemand anders uit Maastricht ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)