Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 27 oktober 2013

Een nieuwe challenge bij KIC en een trouwdagkaartje

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2013/10/kic-challenge-19-herfst.html
Vandaag gaat de nieuwe challenge in bij KIC herfst is het thema dus ga gezellig even kijken en doe mee mijn collega`s uit team groen hebben weer hele leuke voorbeeldkaartjes gemaakt.
En we hebben weer iets leuks voor de winnares gesponsord door;


Ik zelf heb afgelopen week een kaartje gemaakt voor mijn Zusje en mijn Schone broer die 16 jaar getrouwd waren.


7 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een LEUK kaartje gemaakt voor je zus en zwager Cindy ☺☺☺.
    Nog een fijne avond toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi felicitatiekaartje heb je voor ze gemaakt Cindy,

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk afdrukje! Dit spreekt voor zich he!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Cindy voor je zus en zwager.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er sjiek uit Cindy! Leuk gedaan, mooi malletje heb je gebruikt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy , wat een super gave kaart heb je gemaakt voor je zus en zwager !! groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)