Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 22 oktober 2013

Halloween Tag

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik deze Tag gemaakt Happy Halloween ik ga hem opsturen naar Harlekino in Gulpen om mee te doen aan de Halloween uitdaging.
Ik heb kraftpapier gebruikt en een scrapvel van We R Memory keepers (verkrijgbaar bij http://www.harlekino-webshop.nl/) en ik was vorige week de gelukkige winnares van  2 Dutch Shape Art mallen van Dutch Doobadoo en ik heb er ene gebruikt om een soort web te maken met Modelling paste daar zijn ze eigenlijk niet voor .Deze week ga ik ze ook nog gebruiken waar ze eigenlijk voor zijn hihihi.
Verder heb ik de Boo stempel gebruikt en Happy Haunting .
Nog een fijne avond
Cinderella

11 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Cin.....een beetje spooky, dat hoort er echt bij natuurlijk.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige halloweentag heb je gemaakt Cindy, ziet er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een GRIEZELIGE tag is dit Cindy. Heel veel succes met de uitdaging.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,

    Leuk gedaan. heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben niet zo van de Halloween! maar ik vind het wel leuk dat anderen er iets mee doen! en deze tag is prachtig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, deze tag! Goed gelukt....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Griezelig leuke tag heb je gemaakt Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke tag voor de halloween.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die heb je leuk gemaakt ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gave tag.
    Super spooky en heel mooi gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy

    Wat een gave Halloween tag met die ruige spin erop.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)