Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 9 oktober 2013

Vandaag 2 totaal verschillende creaties gemaakt


Mijn tante is verhuisd en ik een herfst tafereeltje gemaakt dat vond ik toepasselijk rond deze tijd van het jaar.
En een kaartje voor iemand op het werk die Opa en Oma zijn geworden

Bedankt voor het komen bloggen 
altijd super om jullie leuke reacties te lezen
Liefs Cinderella

9 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig dienblad heb je gemaakt,
    en de kaart is ook super ☺

    Groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk herfst sfeertje. Mooi gemaakt en ook een leuke kaart. Zo leuke stempel is dat liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig herfstblad heb je voor je tante gemaakt en de kaart is ook erg mooi geworden .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je herfststukje ziet er erg leuk uit!! Daar zal je tante vast blij mee zijn. Ikzelf heb ook wat herfst in huis gehaald....ziet er altijd zo gezellig uit.
    Het kaartje is ook erg leuk! En ook zo attend van je.......de 'trotse' opa's en om's worden vaak vergeten.
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke herfstcreatie heb je gemaakt voor je tante, Cindy.
    En vandaag is het ook echt herfstweer.
    Het babykaartje voor de opa en oma is ook een schatje.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy, wat ben je heerlijk creatief bezig geweest. Wat een leuke herfstcreatie, het ziet er gezellig en sfeervol uit. En het kaartje is ook heel erg mooi, leuk voor de oma en opa!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk herfst tafereeltje.
    En een mooi baby kaart heb je gemaakt.
    Heel leuk gedaan.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk twee van die verschillende creaties !
    Ik vind je herfsttafereel heel mooi en je kaart is schattig voor de nieuwe opa en oma.
    Dat zullen ze zeker op prijs stellen, lijkt mij.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)