Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 15 oktober 2013

Verjaardagskaartje in het Paars

Afgelopen weekend heb ik een verjaardagskaart gemaakt voor  Jolanda die zondag haar verjaardag vierde.
Heb weer even zitten spelen met mijn foto toestel met flits zonder flits that`s the question

Ben benieuwd hoe jullie hem vinden
Groetjes Cinderella

9 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat een prachtige kaart. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Cindy.Vind het super mooi een echte verjaardagskaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor deze super leuke kaart Cindy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Cindy! Ik heb je kaartje in 't eggie gezien en vond hem heel leuk.
    En Jolanda vond hem ook heel mooi!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor Jolanda...ik fotografeer altijd zonder flits!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jet is weer een plaatje geworden. Jolande zal er blij mee zijn.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem weer heel leuk en mooi.
    Ik vind de kleur ook zo mooi.
    En het plaatje erg lief.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor Jolanda Cindy, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)