Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 19 oktober 2013

Halloween kaart voor jongensverjaardag

Bij http://decreatievezebra.blogspot.nl/2013/10/maand-challenge-2-halloween.html
Is deze week het thema Halloween.
en bijhttp://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2013/10/scrp-cards-challenge-53.html is het thema Herfst of Halloween kaart
Vandaag heeft onze jongste zoon Joey een verjaardagsfeest bij een vriendje en ik dacht laat ik eens
een Halloween kaart ervan maken.
En dit is hem geworden
Toevallig ben ik deze vakantie naar http://www.harlekino-webshop.nl/ geweest en ik kwam daar hele leuke spulletjes tegen waaronder het papier en een aantal leuke stempels dit alles zie je op deze kaart .
Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
Zo nu ga ik weer verder met het opruimen van mijn clearstempels wat een klus zeg maar het
eind is in zicht hihihi
Bedankt voor jullie bezoekje
Liefs Cinderella

14 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt Cindy!
    Liefs Pouwla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Stoere kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Halloween kaart Cindy.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al heb ik niet zoveel met Halloween, je kaart is leuk. Mooi papier ook, ken het heb het ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige halloweenkaart heb je gemaakt Cindy, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtigekaart voor de balloteren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie Halloweenkaart heb je gemaakt Cindy en wat gezellig dat je meedoet met onze challenge bij DCZ.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Superleuke Halloweenkaart heb je gemaakt, ik heb je een pb gestuurd op FB,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    hij is weer leuk!! Mooie kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, Cindy, die is vast in de smaak gevallen bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Halloween kaart.
    Heel erg leuk gemaakt.
    Ik vind de tekst en de heks erg leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Cindy.

      Ik zag net dat je mee doet met deze kaart bij Scrap Cards Challenge Blog.
      En ik wil als dt je bedanken voor het mee doen aan onze Challenge Herfst/Halloween.

      Veel liefs Angelique

      Verwijderen
  12. Had hem op acebook al gevind ik leukt, maar hier nog niet op kunnen reageren, moet daar de laptop voor aanzetten... Maar hij staat aan hoor! Hij is superleuk! Geslaagd halloween kaartje, leuk idee ook om hem zo aan een jongenskaart te linken.
    Enne, thx voor je lieve berichtje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Cindy! Geweldig idee om halloween te combineren met een jongenskaart want het is een bijzonder mooie kaart geworden. Leuk die heks! ;)
    Zo jij bent druk bezig met het opruimen en ordenen van je spulletjes. Je hobbyplekje wordt helemaal piekfijn denk ik zo! Leuke winkel daar in Gulpen hè!
    Lieve groetjes en een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)