Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 13 oktober 2013

Mijn nieuwe zelf gemaakte door mijn man Dave Ophangsysteem voor alle linten en masking tape voor aan de muur

Hallo Allemaal,
Gisteren en vandaag is Dave bezig geweest om een naar mijn idee een soort kastje te maken om
al mijn rollen lint en masking-tape en andere rolletjes in op te hangen.
Voorheen zat het allemaal op elkaar en door elkaar gepropt in een grote box en dat was niet echt
overzichtelijk.
Hij heeft hier laminaat die was overgebleven voor gebruikt en ronde latten van bij de gamma.
Ik ben er super blij mee .
Hier is ie dan;
Ben benieuwd hoe jullie hem vinden

Groetjes Cinderella

9 opmerkingen:

  1. Perfect zo Cindy! Heel overzichtelijk en het oogt nog mooi ook.
    Complimenten voor je man hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gedaan...aan lint geen gebrek zie ik!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig gedaan. Je kunt in ieder geval verder met je lintjes. :)


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf en zo kan je precies kijken welk lint je bij je kaart wil hebben.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Dat ziet er perfect uit zeg, heel mooi gemaakt en lekker overzichtelijk, complimenten voor je man, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er werkelijk prachtig uit, heel mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk bedacht en het is mooi geworden en handig

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)