Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 6 oktober 2013

Shape it up

http://cleanandsimpleonsunday.blogspot.nl/2013/09/challenge-18-shape-it-up.html
Met deze kaart wil ik graag mee doen
Ik heb hem gemaakt voor een oud collegaatje die net als wij 2 konijnen heeft
Deze stempelafdruk heb ik gekregen van een hobby collega e ik vond hem wel toepasselijk.

I`d like to bring on this card to the challenge by http://cleanandsimpleonsunday.blogspot.nl/2013/09/challenge-18-shape-it-up.html
I`ve made this card for a former Colleague .
She has also 2 rabbits so I found it a great idea to use this stamp that`s bin givin to me by
A nice hobby friend

Bedankt voor je gezellige bezoekje
en nog een fijne zondag


Thanx for your lovely visit and
have a nice Sunday

Cinderella

12 opmerkingen:

  1. Zo kun je maar weer zien.....clean en simple kan ook heel mooi zijn.
    Jij ook nog een fijne zondagavond.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Wat een leuke stempel, mooi ingekleurd en erge mooie CAS kaart, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! En het plaatje is enig!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd...ook je opkikker kaartje is heel mooi

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Je kaartje is prachtig. Toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, heel mooi gemaakt.
    Het plaatje vind ik erg leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, goeie shape met die schulpjes! Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij CAS on Sunday!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje. Fijn dat je meedoet bij CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk gezellig dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card...with a great image....I LOVE long rectangular cards! Thanks for joining us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)