Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 2 november 2012

Een beterschaps kadootje Magnolia Ster

Deze rieten ster heb ik opgepimpt met roosjes en een leuke Magnolia stempel.Gemaakt voor onze nicht die pas geopereerd is.Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de Challenge bijhttp://midweekmagnolias.blogspot.be/2012/10/midweek-magnolias-35-anything-goes.html

Groetjes Cindy

9 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi! Daar zal je nicht wel een opstekertje aan hebben!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Ik vind je gepimpte ster super hoor..leuke stempel gebruikt..ziet er lief uit..

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Mooie ster. Leuk om te maken en te geven en zeker om te krijgen. Waar koop je zo'n ster? Ik zou wel een kerstversie willen maken voor thuis.
    Groetjis Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk gepimpt Cindy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit schitterend gemaakt Cindy, ik vind het prachtig geworden, daar zal je nicht heel blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good morning Cindy, what a gorgeous card, Thank you for joining us over at Midweek Magnolias this week,
    Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW........this is so so pretty, I love it!!

    Thank you for joining us girlies over at Midweek Magnolia's, good luck & hope you will join us again.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)