Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 4 november 2012

Nieuwe Magnolia stempel Verjaardagskaart


Hier een verjaardagskaart met de leuke Magnolia stempel die bij de Magnolia Ink Magazine zat.
Dat is toch een schattig kado te krijgen .
 De bloemen heb ik met stickles gedaan voor wat sparkles.

Met deze kaart ga ik meedoen aan de volgende challenges bij;

http://ribbongirls.blogspot.nl/2012/11/november-card-challenge.html


En dit is dan de gehele kaart
Groetjes en een fijne zondag

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en ook zo mooi ingekleurd! Ik ga heb binnenkort ook gebruiken. Dat is inderdaad een supercadeau om te krijgen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Wat heb je een schattig kaartje gemaakt..mooie zacht kleuren en..dat stempeltje ..snoezig..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje.
    Heb de stempel ook, maar het stempelen hiermee wil nog niet zo goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie Cindy. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die prachtig geworden Cindy en die bloemetjes zo schattig. Ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet card and sweet image! I love the colors and the crochet lace! You have done a fabulous job with the sketch. Thanks for joining the Stamptacular Sunday Challenge!
    Danielle:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet card! The image is realy cute and i love your choice of colours!
    Thank you so much for playing along with us at Stamptacular sunday challenge, hope to see you again next week!

    Hugs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. very cute love the way you used the sketch, thank you for joining us at stamptacular

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic take on the sketch, thanks for playing along at stamptacular this week.

    Suzette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)