Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 11 november 2012

Kerstkaartjes met magnolia Sneeuwman


Hier een greep uit mijn kerstkaarten collectie 2012
En ik heb nog een lange weg te gaan met maken.
Lieve groetjes en langs deze weg bedankt dat jullie altijd even de tijd nemen een berichtje te plaatsen en een fijne week allemaal
Cindy

10 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Deze 2 kaarten met de sneeuwpop zijn ook weer erg leuk hoor..het is een hele klus al die kerstkaarten maar...we doen het onszelf aan..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig om te zien hoe verschillend de kleuren de sneeuwpop maken. Heel leuk gedaan. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig zijn je kaartjes geworden Cindy, ik vind de sneeuwpop ook zo geinig met die schele oogjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je al ged bezig. Ik heb nog helemaal niet stil gestaan bij de kerstkaarten
    Dezelfde sneeuwman en toch zoooo anders. Heel leuk
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn ook weer erg leuk en wat heb je ze schitterend ingekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Cindy. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer supermooi alletwee!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat lief, ik heb hem ook liggen, denk dat ik hem ook maar eens ga gebruiken hihi. Als ik die sneeuwpop zo zie bij je, is hij wel heel erg leuk.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk om te zien hoe dezelfde stempel anders wordt door verschillend kleurgebruik! Mooi gedaan.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)