Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 16 november 2012

Forever Friends Kerstkaart

Met deze kerstkaart wil ik graag meedoen met de Challenge bij: http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.nl/  Anything goes

Zo`n schattige stempel van Foreverfriends er horen er eigenlijk nog 2. en de strik zit op hetzelfde sheet.
Een rode cardstock kaart gebruikt daarop taupe en het kerstballen papier van een kerstblok van de Action het bruine streepje is van een restpapier scrapvel een wit en oudrose Atc karton en het lint van de Xenos.
De beer en strik ingekleurd met Copic markers en over de strik en het hartje stickles gedaan.

Een fijne dag allemaal en bedankt voor het komen kijken

XXX Cindy

12 opmerkingen:

  1. hoi Cindy,
    wat een leuk papier en de stempel is ook al zo schattig:0) mooie kaart hoor!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt en de FF beertjes zijn zó schattig...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die beertjes blijven leuk! Mooi kaartje wist je te maken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige stempel.
    Erg leuk geheel.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Cindy. Fijn weekend.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute Forever Friends card! Thanks for joining us for the monthly challenge at Forever Friends, Lisa (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)