Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 25 november 2012

Plony`s Blog 1 jarig Jubileum kaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor Plony wiens geweldige Blog bijna 1 jaar wordt.
Ik volg Plony omdat zij zo`n geweldig leuke ideetjes heeft en mooie creaties maakt.En wat ik ook heel leuk vindt is dat Plony mijn blog ook terug bezoekt.
Omdat haar blog bijna 1 jaar wordt geeft ze een leuke Blogcandy weg .
Meer hierover op de blog;http://plonysbloggie.blogspot.nl/

Plony bij deze alvast van harte gefeliciteerd met het jubileum van je mooi Blog en bedankt voor de kans om mee te kunnen doen aan de Candy.

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende ster heb je voor Plony gemaakt, super Cindy, daar zal ze wel heel blij mee zijn. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Wat mooi is dit...een zilveren ster met verspingende cirkels..en je afdrukje is ook heel schattig..superssssssss....

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit Cindy, ik weet zeker dat Plony dat prachtig vindt! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele leuke creatie. Gaaf model en leuke stempel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cin, super dat je meedoet voor mijn candy en je hebt er een geweldige creatie van gemaakt hoor meis. Wat leuk verzonnen en zo toepasselijk de 1 vermeld, mooi met de glitters.....helemaal top dus!!!! Natuurlijk probeer ik ook op bezoek te gaan bij degene die mijn blog bezocht heeft maar het is best moeilijk om ALLES bij te houden maar......ik doe mijn best en met heeeeel veel plezier!!!!
    Fijne avond en liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,

    Wat heb je een leuk kaartje gemaakt voor Plony.
    Bedankt ook voor je reactie op mijn blog en leuk dat je volger bent geworden. Heb bij jou ook even rond gekeken en ik jou ook volgen. Je maakt leuke dingen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)