Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 29 november 2012

Verjaardagskaart Lavendelkleurtjes

Naar aanleidng van de challenge bij http://ribbongirls.blogspot.nl/2012/11/november-colour-challenge.html
Heb ik deze kaart in de kleuren proberen te maken zodat ik ook mee kan doen aan de challenge .
Deze foto hoorde erbij;En bedankt iedereen voor de lieve beterschapswensen gelukkig voel ik me al weer beter en is het verbruik van zakdoekjes al drastisch verminderd hihihi
Allemaal een fijne dag
Liefs Cindy

4 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Je kaart is prima gelukt, als ik de foto bekijk heb je heel goed aan de opdracht voldaan ...een prachtig kaartje...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Cindy! En de kleuren zijn perfect!
    Succes met de challenge!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden Cindy, ziet er super uit in die lieve lavendelkleurtjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card Cindy and thanks for joining in with the Ribbon Girl colour challenge. Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)