Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 9 november 2012

Een verjaardagskadootje Mylo


Ik heb een houten hartdoosje opgepimpt om als kadootje te geven .
Daarin heb ik 2 theelichthoudertjes en een aantal theelichtjes gedaan.
De theelichthouders zijn opgepimpt met lint maar dat zie je niet op de foto.
Vandaag geen stempel maar een 3-d plaatje van Mylo en zijn vriendje.
Ik zou het leuk vinden om te lezen wat jullie ervan vinden.
Groetjes en een fijne avond
Cindy

10 opmerkingen:

  1. wat een super schattig doosje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Je hartendoosje is echt heel mooi gedaan, lief plaatje..mooi papier en zo leuk gevuld met waxinelichtjes...super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dit hartendoosje leuk opgepimt
    ik heb dit soort doosjes ook bij de action gezien
    je hebt me op een idee gebracht
    heel erg mooi gemaakt, echt suuuuuuuuuper.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supercadeau! Ik vind het een geweldig mooi doosje en heel origineel. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het helemaal prachtig geworden Cindy, ook zo top dat je het in een hartjesvorm hebt gemaakt. Prachtig en een leuk idee om te onthouden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is supergaaf en ik heb net zo'n hartje klaar staan om iets mee te gaan doen....of eigenlijk staan er 2..in 2 verschillende maten.
    Fijn weekend en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid wat heb je dat weer mooi gemaakt!
    Heel leuk idee ook om zo een kadootje te maken!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg he die is leuk geworden. Daar ga je iemand heel erg blij mee maken hihi.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)