Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 18 november 2012

Kerstkaart met sneeuwvlokken Magnolia

Vanavond lekker bezig geweest met de kerstkaartjes en dit is er een van geworden.
En deze ga ik inzenden bij de nieuwe chalenge bij:
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2012/11/uitdaging-31.html
en bij http://www.karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/Elke Kaart een Feestje!
 Welterusten

Liefs Cindy

20 opmerkingen:

  1. Dit blijft een schattig stempeltje Cindy, je hebt haar ook mooi ingekleurd. Leuk dat je meedoet met onze kerstuitdaging bij NKU.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kerstkaart Cindy!
    grtz Jolanda
    p.s; mail je mij je adres?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Lief, schattig kaartje is dit..leuke sterren en swirls en hier ook weer ..het kleine hartje...MOOI..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en schattig kerstkaartje Cindy, bedankt weer voor het meedoen bij de NKU, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Cindy, schitterende kleurtjes ook. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy

    Wat een mooi kerstkaartje, ik vind deze kleuren erg mooi
    Je hebt er al een hoop gemaakt zie ik ook, heel mooi zijn ze.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje! Mooie kleurtjes. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt Cindy!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart Cindy. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het weer een lief kerstkaartje, Cindy!! Mooie kleur heb je gebruikt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als eerst bedankt voor de lieve berichtjes die je altijd bij me achterlaat op mijn kaartjes. Ik lees ze altijd met veel plezier. En je kaartje is weer heel erg mooi Cindy. Leuke magnolia is dat he, ik vind hem ook erg leuk. Ook erg mooi papier wat je hebt gebruikt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk winters kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige Kerstkaart!!!
    Je krijgt gelijk zin in de kerst.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kerstkaart zeg ! Het glimt je tegemoet.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card sweetie love this Tilda.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)