Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 3 november 2012

Forever Friends kaartje

Hallo allemaal ik ben weer eens lekker aan de knutsel gegaan.
En met deze kaart ga ik meedoen bij deze Challenge:
http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.nl/2012/11/monthly-challenge-for-november.html

Ik ben helemaal gek van deze lieve beertjes
Groetjes en bedankt voor al jullie leuke reacties altijd op mijn blog
Liefs Cindy

4 opmerkingen:

  1. Je bent lekker creabea bezig geweest vandaag Cindy, dit is ook alweer zo een schattig kaartje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Wat een superleuk kaartje. Het beertje blijft gewoon zo leuk.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful is your card and thank you for joining in our challenge over at F/F Sketch challenge hopefully you will join again next time and good luck with this DT Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card thanks for joining in at F/F Challenge good luck DT Member Sandra A X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)