Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 24 november 2012

Kado envelop met erin een kaart met een opening voor geld in te doen.


Deze kado envelop is voor mijn vriendin die als hobby naaien heeft en taartjes en cupcakes bakken en versieren.
Dus van beide hobby`s iets is terug te zien
Groetjes en een fijn weekend
Cindy

4 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer helemaal super gedaan, wat leuk dat je haar beide hobby's erin verwerkt hebt. Top Cindy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Wat is dit leuk zeg, wat een mooie cadeau-envelop en..het kaartje is heel toepasselijk met de naaiende Tilda en de leuke versieringen..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En deze is ook erg mooi geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)