Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 28 november 2012

Foutje met kaart voor kleurenkaart team rood groen

Hallo allemaal ,
Ik heb een tijdje geleden me aangemeld om mee te doen met de kleuren challenge maar ik dacht dan zet ik de kaart nu op mijn blog.
Ik had hem opgeslagen als concept maar als ik hem nu publiceer komt hij ook bij die datum te staan op 11-11 .
Dus als je even wilt komen kijken dan staat ie daar .
Want ik weet niet hoe ik hem naar de datum van vandaag krijg geplaatst

Groetjes en een fijne dag
Cindy

1 opmerking:

  1. Als je hem op de datum van vandaag wilt moet je even in je dashboard naar bewerken gaan (van het kleurenkaartenteam bericht)en aan de zijkant staat gepubliceerd op. Als je daar op klikt dan klik je op datum instellen dan kun je de datum van publicatie wijzigen, wijzig die in de datum van vandaag en de tijd als het goed is moet ie dan bij vandaag staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)