Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 29 november 2012

Mijn trots van afgelopen jaar

Dit kado bonbon doosje heb ik gemaakt voor mijn leuke buren die in juli zijn getrouwd.
En ik vindt het doosje op zichzelf al heel leuk met de hartjes bonbons maar
natuurlijk met al het opgepimpte vindt ik hem geweldig uitzien.
Dus dit is mijn trots van 2012.
Dit berichtje heb ik geschreven naar aanleiding van de ;http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2012/11/extra-challengesintkerst.html
Het is een hele leuke challenge en door te zoeken wat ik het mooiste vond kwam ik ook nog creaties tegen
die ik een tijdje geleden gemaakt heb.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond
En bij deze wil ik ook even mijn nieuwe volgers welkom heten

Liefs Cindy

14 opmerkingen:

  1. Wat een hele mooie creatie heb je gemaakt Cindy,daar zullen ze wel blij me zijn. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Wat een leuk doosje is dit, met de hartjes er in..doe je wel mee met de challenge ??
    Succes... liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is dan ook super gedaan Cindy, kan me voorstellen dat je dit hebt uigekozen. Prachtig is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet met onze challenge op het hobbyhome blog.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar mag je ook trots op zijn.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat heb je toch weeral mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar mag je zeker trots op zijn, Cindy, ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje, daar mag je echt trots op zijn!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy

    Wat een heerlijk doosje, hier mag je zeker trots op zijn.
    Je kaartje hieronder is ook heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super lief gemaakt zo, leuk die chocohartjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende creatie heb je gemaakt en ben gelijk volger bij je geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan. Leuk idee. Ben ook volger bij jou geworden, leuk dat je op mijn blog langs kwam. Ik kom vast vaker langs, al zal ik wegens tijdgebrek niet altijd een berichtje achter laten.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)