Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 4 november 2012

Kerstkaart Flying Tilda

Om het af te leren hier nog een Kerstkaartje

En dan na het eten toch maar even de strijk doen want morgen roept het werk weer.
Iedereen alvast een hele fijne week gewenst.
Liefs Cindy

En bedankt voor het komen kijken en de leuke reacties

9 opmerkingen:

  1. Nou Cindy,

    Wat een ijver vandaag, alweer eentje klaar, deze is ook heek lief..mooi met die kristal en.. gaas ??? een schatje weer..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwww prachtige kaart heb je gemaakt Cindy. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb weer eens even rondgesnuffeld hier en ik zie heeeeel veel moois!!!!! Je zit er lekker in meis, geweldige kaarten!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig geheel Cindy, mooi hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creatie Cindy! Tof gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt. Prachtig die grote ijskristal achter je afdrukje
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel erg mooi kaartje ! heb de ijskristal deze week in m'n handen gehad, mooi teruggelegd omdat ik geen inspriatie had, maar kijk, daar is ie, mooi verwerkt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die prachtig geworden Cindy, ik vind hem super. Morgen is het ook voor Aniet weer werken geblazen, de weekenden vliegen om. Werk ze morgen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou nou je bent weer druk bezig geweest Cindy. Wel hele mooie kaartjes heb je weer gemaakt hoor. Je bent lekker een beetje in de kerstsfeer aan het komen hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)